Innen indultunk
A Solar Express napelemes rendszerek értékesítésével, tervezésével és kivitelezésével foglalkozik. A tetőre és földre telepített, háztartási méretű napelem rendszerek, az Otthonfelújítási program keretében közel duplájára növekedett meg az igény. A műszaki felmérés, az egyedi árajánlat készítés rengeteg időt és energiát vett igénybe, ezért nagyon jó fontos szempont volt, hogy megtaláljuk a komoly szándékkal rendelkező ügyfeleket, és jó minőségű leadek-et adjunk át a megrendelőnknek.
A kampány célja
Napelem rendszerek telepítéséhez helyszíni felmérést és árajánlatot kérő, minőségi hot leadek megszerzése egész évben folyamatosan, nagy volumenben.
Megoldás
A Solar Express egy olyan kalkulátorra tereli az oldalán bejövő érdeklődőket, ahol elkérik a háztartás alapadatait, majd ez alapján hívják vissza telefonon a potenciális ügyfeleket. Egy-egy felmérés és ajánlatadás azonban több órát is elvesz a munkaidőből, ezért a költséghatékonyság miatt nagyon fontos, hogy végül hányból érdeklődőből lesz konkrét megrendelés, és kivitelezés.
A Solar Express szerette volna tovább javítani a leadek minőségét, ezért vették igénybe a hírlevélküldő szolgáltatásunkat. Ehhez egy landing oldalt is készítettünk, ahol a hírlevélből érkező érdeklődőket legyűjtöttük, és szűrés után átadtuk.
A hírlevelet olyan leadek számára küldtük ki, akik korábbi kutatásaink eredményeként láthatóan nyitottak voltak otthonuk továbbfejlesztésére – saját tulajdonú családi házban laktak, érdeklődőek voltak a megújuló energia iránt, voltak gyerekeik, lakásfelújítási célból terveztek hitelt felvenni.
Eredmény
A Solar Express által igényelt havi lead mennyiséget rendszeresen szállítottuk, az elkészített landing page-re a szűrt adatbázisra küldött hírlevélből érkező, nagyon célzott forgalommal a konkrét ajánlatkérések és megrendelések számát is növeltük.
A Solar Express szerette volna tovább javítani a leadek minőségét, ezért vették igénybe a hírlevélküldő szolgáltatásunkat. Ehhez egy landing oldalt is készítettünk, ahol a hírlevélből érkező érdeklődőket legyűjtöttük, és szűrés után átadtuk.
A hírlevelet olyan leadek számára küldtük ki, akik korábbi kutatásaink eredményeként láthatóan nyitottak voltak otthonuk továbbfejlesztésére – saját tulajdonú családi házban laktak, érdeklődőek voltak a megújuló energia iránt, voltak gyerekeik, lakásfelújítási célból terveztek hitelt felvenni.
“Elégedettek vagyunk a szállított leadek minőségével, mert kevesebb alkalommal kellett helyszíni felmérést végeznünk, és ajánlatot adnunk, amiből a végén nem lett volna rendelés. Ez a fajta forgalomterelés hatékonynak volt.”
Novák Szabolcs