Online élő üzleti chat szolgáltatás

Online élő üzleti chat szolgáltatás

OnlineChat szolgáltatás/ügyfélszolgálat cégeknek, webáruházaknak

Az online élő chat előnyei ügyfelei számára

Rugalmas elérhetőség

Az OnlineChaten keresztül az ügyfelei akkor is kérdezhetnek és választ kapnak, ha a klasszikus munkaidő már véget ért. 2 FTE teljes élő munkaerő kapacitását biztosítjuk a napi 12 órás heti 5 napos (havi 268 óra) szolgáltatással csomagtól függően. Az OnlineChat kombinálja a valós idejű élő személlyel történő beszélgetést - egyszerre akár több ügyféllel is. Az ideális online információs csatorna az azonnali segítségre szoruló ügyfelek számára.

Hitelesség, megbízhatóság

Hitelesebb, megbízhatóbb cég lesz az ügyfelek szemében, ha ilyen típusú kapcsolattartásra is van lehetőség. Ez az online csatorna már elvárása egy 21. századi ügyfélnek. Nem egy chatbottal, hanem élő operátorral tud kommunikálni ügyfele.

Az online élőchat előnyei az Ön cége számára

Több értékesítés, több ügyféladat / lead

Az üzleti linkek megosztására, az információgyűjtésére, az adatbázis építésre, keresztértékesítésre az akciók bemutatására tökéletes az OnlineChat a teljes beszélgetés elmentésének lehetőségével (hivatkozási cél). Az OnlineChat megléte megkülönbözteti vállalkozását. A weboldalán böngésző / vásárló ügyfelek valós idejű elkötelezettséget szeretnének kialakítani cégével és elvárják, hogy a felmerült kérdéseikre, üzleti igényeikre is azonnal választ, iránymutatást kapjanak. OnlineChat használattal növeli az ügyfél-elégedettséget, kosártartalmát, értékesítési-keresztértékesítési mutatóit. A pozitív ügyfélélmény segíti a loyális vásárlókat megtartani, és további ügyfeleket bevonzani. Szolgáltatásunkkal weboldalának rangsorát növeljük, és javítjuk a konverziós arányokat. Érdeklődőből leendő ügyféllé alakítás, erre mind jó az OnlineChat!

Költséghatékony

A kiszervezett OnlineChattel Önnek nem kell az eszköz igénnyel, a munkaállomással, de még a kiválasztás, betanítás, szabadságolás vagy betegállomány kérdésével sem foglalkoznia. Az üzemeltetési és bérköltség nem Önöket terheli.

Kollégák leterheltsége csökken

Összehangolt ügyfélszolgálat esetén, optimalizálni lehet a kollégák leterheltségén így az ügyfél gyorsabban kap hasznos információt. Azonnal tudjuk kezelni az ügyfelet, és kérdéseire választ is tudunk adni. Jelentősen csökkenteni tudja az ügyfélszolgálata terheltségét. Nincsen buta kérdés, csak túlterhelt kolléga. Enyhítse állandó munkatársai napi terheit az OnlineChattel.

Szakmai támogatás

Többéves multi és piaci tapasztalat alapján úgy szeretnénk ellátni az Ön online chat-csatornáját, hogy ott valós segítséget és információkat kapjanak az ügyfelei. Hiszünk abban, hogy egy közös tanulási folyamattal az Ön cége kapcsán olyan információtömeggel tudjuk ellátni a chat operátorainkat, amiből az ügyfelei profitálnak. Természetesen a határokat Ön jelöli ki, mit szeretne ezen a felületen kezelni, milyen témákban milyen mélységig adhat információt a chat csatorna. Alap a jó kommunikáció, az ügyfélközpontúság, de célunk többet adni annál, mint hogy leadeket szerzünk a cégének, hiszen erre egy robot is képes. Ahhoz, hogy az OnlineChat bevezetése zökkenőmentes része legyen webhelyének / webáruházának, kisebb-nagyobb részletre figyelnünk kell. Az, hogy konkrétan mire, ez minden weboldal esetén más és más, ezért minden esetben egyedi árajánlatot adunk.

Vissza
pageup